Tuesday, May 18, 2010

Тоёотагийн тухай жаахан ярья

Манайхан Тоёотаг монголын нөхцөлд тохирсон сайн машин, тэр тусмаа япон тэрэгнүүд дундаа хамгийн сайн нь гэж ярьцгаадаг. Өнгөц харахад үнэн ч юм шиг. Тэгээд би хүмүүсийг дуурайн Тоёотагийн Спринтер хэмээх машиныг аваад хэсэг унаж үзэв. Гэтэл үгүй юм аа. Нэг л биш. Автомат кроп нь нэгдүгээр араанаас дараа дараачийн араандаа шилжихдээ орилж орилж арай гэж нэг юм солигдоно. Бензинийг ч бас овоохон цохиж байх юм аа. 1500 сс мотортой машин үсрээд л 100-д 10 литрийг зарцуулдаг гэж ёстой шаал худлаа юм байна лээ. Минийх өвөл 13, заримдаа бүүр 14 гаргаж идэж байсан. Харин зундаа бага зэрэг багасч 10 литр рүү дөхөж байсан. Энэ нь надад арай ч ахадсан зардал санагдсан шүү.
Гэхдээ сайн тал бас зөндөө байна аа. Оригинал 4 амортизатор, пружинтэй нь солиод тавьчихсан байхад машинд дуу орно гэж санаа зовох зүйл байхгүй. Хэрэв та халтууранд явдаггүй л бол Тоёотагийн машиныг элээж барахгүй шүү дээ. Цэвэрч нямбай хүн бол салоныг нь арчлаад байхад шинэ юм шиг хэвээрээ л гялалзаад байх нь тэр. Кузов бол жинхэнэ чулуу л гэсэн үг. Ампер цаг өндөртэй том аккумулятортой байхад хэр баргийн хүйтэнд асч л байдаг тийм л машиныг Тоёотагийнхан үйлдвэрлэж чаддаг юм билээ.
Япон машинуудаас миний хамгийн их үнэлдэг нь Тоёота, Хонда. Бусад нь бол хэцүү. Дараа тэгж байгаад зав гарахаар Ниссан, Субару энэ тэрийг баахан муулна аа. Магтъя гээд ч магтуулах юмгүй юм билээ.

No comments:

Post a Comment